tirsdag 26. oktober 2010

bursdagskort..



Etter nøye overveielse har jeg investert i en Big Shot maskin og noen dies fra Spellbinders og Nellie Snellen. Og nå øver jeg meg på å lage kort med de morsomme formene alle de diesene gir! Her er det første, enkelt og greit. BG papir, blomster og masse glimmermist.. Takker så mye for alle de koselige kommentarene dere legger igjen her, jeg blir så glad for det :-) Nå er det forresten full pakking her!! Gleder meg veeeeldig til Ålesundstreff til helga sammen med min kjære Synnøve, jiipppii!!

5 kommentarer:

  1. YOu have such lovely projects on your blog! Love how this card has a beautiful sheen!

    SvarSlett
  2. Hi Aina
    what a lovely card! =)
    Hugs
    Sadia

    SvarSlett
  3. Herlig Aina!!!
    Vi må jo bare digge dette nye produktet vårt;)
    Strax kosehelg nå vennen, johoo!!!
    Klem

    SvarSlett
  4. Lekkert kort.... Ja, ikke lenge til en helg med bare kooooooos.-) Ses i morgen

    SvarSlett
  5. Kjempe lekkert kort♥

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar..