fredag 5. november 2010

Bursdagskort og gave..





Hipp hurra for Terese som har bursdag idag! Hun får kort og hjemmestrikkede votter av meg.. Jeg digger Bella-vottene, og syns alle rundt meg burde ha et par! I tillegg har jeg laget en knapp av krympeplast og festet på ene votten for å være sikker på at hun ikke glemmer at det var jeg som laget den ;-) Kortet laget jeg på treffet i Ålesund, det var skikkelig artig å lage! (mal ligger nederst på venstre sidebar) Ha ei god helg alle sammen :-)

8 kommentarer:

  1. aina det her korte va bare superfint å så artig, æ syns den rett å seltt va lekker.. fargene pynten var akkurat passe ikke for mye... :) å vottene .. nå vet jeg å hva en bella vått er

    SvarSlett
  2. Nydelig kort du har laget, har du mal?? Og vottene var lekre, hvor får jeg tak i mønsteret??, de var skikkelig fine, så sånne vil jeg ha og,he he....

    Ha en fiiiiiin dag. Klem

    SvarSlett
  3. Lovely!! The little box is adorable! and lovely gloves as well! =)
    hugs
    Sadia

    SvarSlett
  4. Å, det kortet var veldig fint!
    Henger meg på mal-spørsmålet over her:)

    Og vottene - de ser bare helt herlige ut!
    (har sendt oppskrift til mamma ;-)) )

    God helg Aina!

    Klem, Th.

    SvarSlett
  5. AWESOME Strikking!!! LOL. That has gotta mean knitting in Norwegian. I had a Norwegian friend in junior and high school, her name is Aino, so close to yours :)
    And love that box, wow, it's gorgeous!

    SvarSlett
  6. for nokken fantastisk fine votta , å for et aldelses rånydelig kort de berre må eg prøve å lage , va på treffe lørdag men stressa no rundt å fikk ikkje helst på alle eg skulle ha vert innom , klem Marion

    SvarSlett
  7. Jeg er dødsimponert Aina!!!!!
    De vottene var til å dø for og kortet var så nydelig at... har ikke sett noe lignende noe sted faktisk. For en flott gave :))

    SvarSlett
  8. Kjempeartig boks!
    De vottene er fantastiske!!!

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar..