søndag 21. november 2010

en julekule..


Jeg har laget ny header på bloggen! Det er rett og slett utsikten jeg har fra scrappeplassen min, er det ikke fantastisk? Dere ser mot Bolsøya og Skåla en vakker vinterdag... Har også føyd på "andre puslerier" da det viser seg at det ikke bare dreier seg om scrapping her inne...
Har strikket en julekule! Måtte jo prøve dette, siden det er så " i vinden"..hehe.. fant oppskrift her, og laget mitt eget mønster. Det var lett som en plett! Skal strikke noen flere også, men da hvite "puse"-kuler som kanskje passer litt bedre inn i mitt julehus.. Nå forbereder jeg til juleverksted her! Mine søstre og tantebarn kommer for å lage julekort! Koselig! Ha en flott søndag :-)

2 kommentarer:

  1. Så søt denne var da. Har hørt at dette er så poppis for tiden, spørs om jeg må få skvisa inn tid til å strikke en før jul jeg også...

    SvarSlett
  2. DIGGER!!! Denne er bare sååå søt altså! Du er flinke-berta du ja;)
    Klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar..