fredag 25. februar 2011

bursdagskort..

Jepp! Da er det fredag igjen og jeg venter på å få hente minstejenta som har vært på leirskole denne uka.. I ventetiden legger jeg ut dette kortet jeg laget til tantebarnet mitt som nylig fylte 16 år!
Herlige Graphic 45 papirer!! Dette er et posekort som Liv har vist hvordan gjøres, snertent å putte litt gave inni det! Knyttet kortet sammen med hugsnug-bånd (jepp, Stampers Heaven har det!) Har også tatt på et lite fuglebad fra Dusty Attic, de har så utrolig mye fiiiint.. Ha ei flott helg :-)

8 kommentarer:

  1. Så fint det var :)
    Tror jeg må prøve meg på posekort jeg også...
    God helg!

    SvarSlett
  2. Flott kort du har laget.
    God helg

    SvarSlett
  3. Det var helt skjønt, det kortet der! Vakre mønsterark, skjønn fe og lekkert bånd!!

    SvarSlett
  4. Åhhh disse papirene har jeg og, men vet absolutt ikke hva jeg skal bruke dem til, her var det inspirasjon å hente :)
    Masse god helg til deg!

    SvarSlett
  5. wow that's really gorgeous!!!! =)
    hugs
    sadia

    SvarSlett
  6. Nydelig kjære:) så vakre papirer!! Stilige disse posekortene, tror du må vise meg.
    Tenker det var godt å få hjem Maria i dag, endelig ro i mammas hjerte ;)
    Goood helg til dere,
    Klem fra messe-guri;))

    SvarSlett
  7. super flot kort og i et lækkert farvevalg. Der ligger en lille hilsen til dig på mit blog-indlæg d. 27 feb.

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar..