tirsdag 19. juni 2012

sketchabilities # 73

Herlige juni!! En travel måned med to bursdagsbarn i hus :-)) Marthe 18 og Maria 14! Tiden flyr!
Litt scrapping blir det innimellom, og litt surfing på nettet..og i en runde fant jeg en flott utfordringsblogg, sketchabilities, som har noen herlige skisser! Her er min tolkning:


Bildet er av kjæresten og meg tatt i fjor sommer :-) Har brukt mye dill her, kosa meg når jeg laget denne!
Ønsker alle ei fortsatt fin uke og god st.hansfeiring til helga :-)


15 kommentarer:

  1. Lekker og romantisk! Herlige detaljer :)

    Ha en fin dag, klem

    SvarSlett
  2. Åh så fin layout. Fint kort♥

    SvarSlett
  3. Beaufitul page. Glad you joined the fun at Sketchabilities! Btw. did you know that aina means "always" in finnish?

    SvarSlett
  4. this is just wonderful love it!

    SvarSlett
  5. Wow for en flott LO. elsker sammenestningen og alle detaljene.

    Klem

    SvarSlett
  6. Love all the layers of texture!

    SvarSlett
  7. Gorgeous layout. Love the layers and embellishments. Fabulous job with the sketch!

    SvarSlett
  8. Åååå, denne var utrolig fin! SÅ mange herlige detaljer du har fått med her!!

    Håper du har en strålende uke :-)

    SvarSlett
  9. Gorgeous layout! Love those colors :) Thank you for participating to Sketchabilities challenge!

    SvarSlett
  10. Denne var rålekker!!! Herlig bilde, og masse flott pynt:)

    SvarSlett
  11. Gubban for et herlig bilde :)
    Skjønner ikke åssen du klarer å lage en så helhetlig LO med såå mye stæsj på! Har ikke sjans jeg jaffal.... Nyydelige farger og en ny detalje hver gang jeg kikker :)
    Takk for besøk i bloggen og ha en GOD SOMMER :)

    SvarSlett
  12. Nydelige dere to!
    En vakker LO Aina!
    Skikkelig DU, med masse flotte detaljer.
    Håper vi sees til kaffe på mandag,
    miss u:)
    Klem

    SvarSlett
  13. Denne layouten er bare så fiiin! Herlige detaljer og bilde!
    Ha en flott uke!

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar..