søndag 1. mai 2011

minialbum..

ooops! 2 uker uten blogging er leenge! Påsketuren til de svenske skoger og et minialbum til mamsen min som fyller 60 år idag har tatt opp tiden :-))
Har for første gang laget et minialbum, det var kjempegøy! Familien 2011 heter det og hele gjengen har hver sin side. Det kommer i 2 innlegg siden jeg ikke får til å legge inn mer enn 5 bilder i slengen..(noen som kan forklare meg??)





Nå skal det nytes litt mer soool, før jeg må sette igang med en viss utfordring..johooo!
Ha en flott søndag alle sammen og tuuuuusen takk for alle kommentarene dere legger igjen :-)) klem!

2 kommentarer:

  1. Åååå, superfin. Skikkelig nydelig

    SvarSlett
  2. Flott ide! Jeg må også tenke på noe til mammaen min, som er 60 år nå i mai!!

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar..