torsdag 24. mai 2012

Art Journal!

Sooool og sommer i Molde nå for tiden, og jeg har 5 dager fri :-)) Kosetid :-))
På scrappetreffet i Geiranger var jeg så heldig å få være på art journal kurs med Torill, og det var skikkelig artig! Fikk opp øynene for en annen form for formidling, men for meg selv.. Var litt i tvil om jeg skulle legge ut dette, men fant ut at jeg "legger" jo ut barna mine og da må jeg kunne gjøre det samme med meg ;-)
Inne på Scrappehuset har de åpent ARTelier nå, og vi skal bli inspirert av Ole Brumms fine ordtak : "you are braver than you believe, stronger than you seem and smarter than you think"..noe å tenke på for enhver, vil jeg tro..
Uansett..her er mitt..og det som i utgangspunktet var testing av teknikker ble ei side i AJ boka mi som jeg ble veldig fornøyd med! Siden er først malt med oransj akrylmaling, lagt på TH tissue-paper, så malt over med hvit gesso før jeg overførte et bilde av meg med multi-medium. Så stemplet og drodlet jeg rundt, før jeg avsluttet med turkis glimmermist påført med pensel. Ordene jeg valgte ble skrevet på pc, bare printa ut og limt på. Kjempegøy :-))
Med det samme anbefaler jeg alle kreative sjeler som ikke har gjort det ennå om å være med Torill på kurs!!


Da gjenstår det bare å ønske alle ei strålende fin pinse-helg :-))

3 kommentarer:

  1. Å kjære søte du!!! Tusen takk for strålende reklame - og tusen takk for at du ville stille ut din hærlige side i vårt åpne ARTelier!! KNALL!

    Denne ble bare så supert!! Kjempegøy at du ble med!
    Stor solvarm klem til deg!!!

    SvarSlett
  2. Herlig herlig Aina!
    Superføff side, og så er jo dama tøff og da;)
    Moro å teste ut så mange teknikker.
    Klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar..