lørdag 19. mai 2012

Once Upon A ...Sketch ,"mum" 1

Lørdag igjen gitt!!
Once Upon A ...Sketch utfordringsblogg har nå en herlig utfordring...i tillegg til å følge ei flott skisse skal du bruke ordet "mor" på LO`en.. Passet godt siden jeg er i mamma-modus for tiden, litt mimre-modus... Marthe-snuppa fyller 18 år straks, og jeg har scrappet to LO`er som henger sammen, på en måte..
Her er LO 1.. Syns nesten jeg ser ut som en fjortis på det bildet med en nyfødt Marthe, men jeg var faktisk 20 år :-) Marthe ble født mens vi bodde i Asker, og her er vi hjemme på besøk i Molde for første gang. Bildet visste jeg ikke noe om før jeg fikk se i fotoalbumet til min avdøde onkel Per, det er han som har tatt det <3
Har brukt mye Prima her, blomster, bling og glitter. Teksten er " ung mamma og veldig stolt, juni 1994 "




4 kommentarer:

  1. The vintage look is gorgeous. What a precious pic!

    SvarSlett
  2. Nydelig!! Et virkelig flott bilde. Herlig scrappet:)

    SvarSlett
  3. Så fint.Bildet er bare nyyydelig!Takk for at du leker med på manedens utfordring!!

    SvarSlett
  4. Just adorable! Thanks for playing along with us at OUAS =)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar..