fredag 6. juli 2012

Dåpsgave..

Det er helg, og jeg har langfri!! Mens jeg venter på at kjæresten skal bli ferdig på jobb så vi kan stikke til sjøs, tar jeg meg en runde i blogglandia ;-))
I januar kom nydelige Sofia til verden, og heldige meg fikk være fadder..da er jeg fadder til både hennes mor og henne, helt spesielt og veldig betydningsfullt for meg! Her er "kortet" jeg laget til dåpen, det er en bok jeg dekorerte og jeg la sølvskjeen nedi.. Kjempeartig prosjekt :-))
Ønsker alle en strålende fin helg, her i Molde er det sommer for tiden, og det nytes!!






8 kommentarer:

  1. Kjempenydelig dåpskort. Nydelig pyntet.
    Kos deg på bølgane blå, det fortjener du.
    Ha en strålende dag videre ;-)

    SvarSlett
  2. Utrolig nydelig eske/kort:-) Det gjerdet var veldig fint! Flott laget som alltid:-)

    SvarSlett
  3. Så lekkert!! Nydelig pyntet og herlige farger :)

    Nyt helgen og sommeren, klem

    SvarSlett
  4. WOW, så fantastisk vakkert:) Det er en ære å få være fadder... og veldig spesielt å få være til både mor og barn:)kose deg i sola, det regner igjen i Bergen etter noen dager med varme:))) Riktig god helg:) stor klem fra Bente

    SvarSlett
  5. What a beautiful project, so romantic- love all the beautiful flowers and the pretty bow closure!!

    SvarSlett
  6. Fantastisk flott dåpskort/eske, nydelige farger og masse flotte detaljer her. Ha en fortreffelig søndag i hærlig scrappevær:) Klem

    SvarSlett
  7. Så vakkert Aina!!!
    Fantastisk dekorert, og det gjerdet var superlekkert!
    *beundre*
    Sees til kaffe i morra:)
    Klem

    SvarSlett
  8. det var nyydelig.... likte så godt måten kortet var bygd opp på! Flott med gjerdet og "lenken" som lukker porten. Flott måte å presentere gaven på!

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar..