tirsdag 10. juli 2012

Scrappehuset og Ingvild Bolme :-))

Johoo!! Scrappehuset har celebert besøk, ingen ringere enn Ingvild Bolme er der!! Og siden jeg digger begge, måtte jeg hive meg på denne utfordringen!
Her har jeg brukt papirer fra Kort&Godt, og mesteparten av pynten er fra Prima :-) Bildene er av Marthe på stranda i Egypt, litt symbolikk over denne siden hun holder på å "fly ut av redet" for tida... Tittelen er "be happy, fly " (men ordna det slik at hun holder seg fast i et tre, da...hehe..og med vinger..)
Kjempekjekk utfordring, aldri klipt ut bilde og brukt det slik før :-))
Ønsker alle en flott dag :-))



5 kommentarer:

  1. Så stilig!!!!
    Digger fargene du har brukt.. og blomstene... smelt!! <3

    Tusen takk for at du ble med på utfordringen vår! klems

    PS: har du noen tjon-bilder til meg? hi hi

    SvarSlett
  2. Åh så nydelig lo med morsomme bilder og nydelig blomster!! Fantastisk :) Takk for at du er med på utfordringen vår :)

    Ida

    SvarSlett
  3. Så utrolig herlig!! Denne var skikkelig flott!!:)

    SvarSlett
  4. Oi, HERLIG! Du er utrolig flink med farger og pynt!

    SvarSlett
  5. Kjempskjønn layout! Og så fin bruk av bildene! : )

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar..